Avocatii zilelor noastre … jigodiile mamelor lor!

Astazi am primit o veste pe care o asteptam de foarte mult timp! Am aflat ca am castigat un proces si astfel s-a corectat o nedreptate. Am aflat de pe portalul tribunalului bineinteles, nu de la avocata. Ea nu ma informa niciodata cu privire la mersul procesului. Eu cautam pe net, aflam, o sunam si mai intrebam diverse legate de pasii urmatori. Eu i-am furnizat toate legile si toate articolele pe care sa le invoce, ea a fost practic un purtator de cuvant. Cu toate acestea decisesem sa ii fac un cadou. Asa de drag ca am castigat!
Bucuria mi-a fost stirbita insa in urma discutiei telefonice purtate cu „distinsa” legiuitoare. Inainte de a initia procesul, eu am purtat o discutie cu ea despre etapele de parcurs si despre onorariul ei. A zis ca suma X este onorariul pentru toate etapele care vor urma, oricare si oricate ar fi ele. Am intrebat clar daca mai trebuie sa platesc ceva daca se ajunge la apel. Vroiam sa stiu sigur cati bani am sa-i dau sa nu ma trezesc la final cu vreo suma SF! Mi-a spus ca in suma X se include si apelul daca se ajunge acolo. Nu a incheiat contract cu mine si nici nu mi-a taiat chitanta, ceea ce nu m-a surprins avand in vedere ca in Romania evaziunea e in floare. Mi s-a parut ciudat ca nu m-a informat ca pot cere in instanta returnarea cheltuielilor de judecata in caz de castig. Dar i-am cerut eu sa faca asta si, neavand incotro, cu voce scazuta si-a exprimat acordul. Evident ca nu avea de gand sa declare suma aceea si probabil de asta nu mi-a spus ca ii pot cere in instanta. Pentru a-i cere aolo era nevoie ca ea sa ii declare.
Am castigat procesul pe fond, dar s-a facut apel. S-a judecat si apelul care a fost respins ca fiind nefondat. Si asa ajungem la momentul discutiei cu „super avocata”. Dupa explicatii legate de experti contabili si executori judecatoresti date cu o atitudine suspect de binevoitoare, dupa multumirile mele si afirmatia sincera ca voi mai apela la serviciile ei in caz de nevoie, a aruncat bomba: trebuie sa-i dau onorariul de apel. Ceee? Am intrebat despre ce vorbeste. Atat mi-a trebuit ca a inceput sa turuie de parca avea lectia invatata pe dinafara. Cica mi-a spus la telefon cand a fost apelul. Cand?? Ca nici nu am vorbit la telefon! Am fost atat de socata incat nu-mi puteam reveni. Incercam sa inteleg daca e o gluma, dar Ally McBeal se shimbase brusc. Nu mai era draguta si dornica sa dea explicatii, o tinea pe-a ei ca mi-a spus si incerca sa ma convinga cu o atitudinea de victima, de ranita si nedreptatita. I-am zis ca nu inteleg de ce s-a enervat pentru ca eu nici nu stiu despre ce suma vorbeste si nici nu i-am zis acum ca nu ii dau, deci sa-mi spuna la ce suma se refera. I-am reamintit ce convenisem la inceput si pentru ce suma. Era furioasa ca un taur si bolborosea in continuare acelasi lucru fara sa ma asculte. A incheiat pe un ton aspru spunand ca nu mai are ce sa discute cu mine. Wtf?? Am ramas inmarmurita intrebandu-ma ce a fost asta. Cum e posibil ca dupa ce ai platit niste servicii la un pret mutual acceptat sa ti se mai ceara inca o data bani? Numai in Romania e posibil asa ceva! Mi-e scarba! Mi-e scarba pentru ca acum ma gandesc ca personajul ala imi pierdea procesul daca cealalta parte ii dadea niste bani drept mita! Mi-e sila ca in tara asta legea este aparata chiar de hoti!
Daca imi zicea inainte de apel ca mai trebuie sa-i mai dau bani, i-as fi dat chiar daca nu asta fusese intelegerea. Dar sa-mi zica acum ca mi-a spus, ca stiam … asta e o jignire la adresa inteligentei mele! Si la genul asta de jigniri sunt extrem de sensibila!
Asadar, doamna avocata s-a injosit mintind si facand pe pagubita pentru cateva sute de lei amarate! M-am saturat de astfel de milogi marsavi! Bleah! Si uite asa bucuria mea de a fi castigat procesul a fost tarata in noroi de lacomia unei „avocate”.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Avocatii zilelor noastre … jigodiile mamelor lor!

  1. luciastroila zice:

    Din păcate situaţia e generalizată. Chiar ţi se face greaţă.

  2. magda zice:

    sa nu avem nevoie de ei!!!!!!! ce bine ar fi

Lasă un răspuns

