Cosmetice naturiste (elemental.eu)

Am vorbit aici despre doua produse de la www.elemental.eu.
Sursa: www.elemental.eu
Am folosit Henna neutru conform instructiunilor amestecand continutul plicului cu apa fierbinte si am lasat compozitia acoperita o jumatate de ora. Compozitia a capatat un aspect vascos de culoare verde cu un puternic miros de ierburi fierte. Apoi am pus acest amestec pe par si am ramas cu el asa o ora. Dupa indepartarea acestei „creme” cu multa apa, parul a ramas moale, stralucitor si cu un puternic miros de ierburi verzi. Pot sa spun ca mirosul acesta mi-a ramas in par cel putin o saptamana si mi-a placut asta avand in vedere ca la sampon, desi este parfumat, nu persista mirosul pe par. Imi place mirosul de verde si de fiecare data cand puneam capul pe perna era ca si cum m-as fi cufundat intr-un covor de ierburi crude.
Sursa: www.elemental.eu
Apa de tei am folosit-o pe post de demachiant. Curata foarte bine tenul si chiar calmeaza iritatiile. Uneori o folosesc si pentru par udandu-mi mainile cu ea si trecandu-le prin par.
Acum ma gandesc sa achizitionez niste uleiuri esentiale din care sa fac un parfum … 😀

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Cosmetice naturiste (elemental.eu)

  1. m r zice:

    ai schimbat culoarea la par sau doar ai nuantat-o ?

Lasă un răspuns

