Minunatii de la elemental.eu

Ce vreti sa primiti de Paste? La mine Iepurasul de Paste a venit mai devreme. Iata ce mi-a adus el de la elemental.eu!
IMG_9743
In punguta aceea frumoasa era uleiul de cocos pe care de abia asteptam sa-l testez! Este obtinut prin presarea bucatilor de nuca de cocos si filtrat prin materiale textile pana se obtine un ulei limpede, fara impuritati. Se foloseste pentru ingrijirea pielii si a parului. Este hidratant si are un miros divin. In cutiuta primita este in stare solida. El devine lichid la temperaturi mai mari de 24 grade Celsius.
Alaturi de untul de cocos, am mai descoperit in punguta o agenduta tare draguta in care imi voi scrie retetele si gandurile si o sticluta cu ulei de broccoli. Uleiul de broccoli este nutritiv pentru piele si ii confera aspect satinat. Se foloseste si pentru par avand efect de netezire. Este ideal pentru parul cu bucle rebele si face pieptanarea mai usoara.
IMG_9746
Voi reveni cu pareri dupa folosire! 🙂

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Minunatii de la elemental.eu

  1. Chiar te rog să ne spui cum sunt după ce le testezi 😉

  2. AnaDana zice:

    am incercat si eu untul de cocossi imi place.

Lasă un răspuns

