Nevoie

Astazi m-am simtit foarte singura. Sunt foarte departe de lumea in care ar trebui sa fiu. Viata mea se deruleaza in doua filme paralele: unul este cu actorii din jur si Lorelei, iar altul cu Lorelei si dorintele ei. Uneori, in dansul asta intre cele doua benzi de film ranesc oameni. Nu vreau asta, dar totusi ii ranesc. Filmul cu Lorelei si visele ei il vad doar eu. E gura mea de oxigen si, in acelasi timp, e paharul cu otrava.
Nu am oameni de calitate in jur, iar asta ma innebuneste. Asa-zisii prieteni sunt doar niste mascote maestre in arta lingusitului. Ultima mi s-a dat drept prietena pana m-a prins sa-i semnez o declaratie pe care sa o foloseasca intr-un proces in care sa castige custodia copilului. Acum vorbim la telefon, dar doar daca o sun eu. Si atunci trebuie sa o ascult povestindu-si problemele. Eu pe ale mele nu mai am loc de ea sa le enumar. :)))
And all I need is a conversation. A smart conversation! With a smart person.
… a shrink maybe? :)))

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Nevoie

  1. AnaDana zice:

    stiu cum e ….

  2. Chris zice:

    So, de ce nu dai un telefon, stii doar ca telefonul meu e tot timpul disponibil pentru tine 😛

  3. Chris zice:

    Incerc si eu. :))

Lasă un răspuns

