O fapta buna

Nu puteam sa nu mentionez o fapta buna care m-a impresionat azi. In ultimul timp am vazut numai oameni egoisti, orientati catre propriul scop, oameni care au uitat ce e bunatatea, bunul simt, compasiunea. Mi se demonstreaza mereu ca noi, oamenii, am pierdut legatura cu natura, dar iata ca azi am primit un semn ca mai exista speranta si ca nu toti sunt asa! Eram intr-un autobuz si intrase o albina care bazaia speriata la fereastra incercand sa gaseasca o cale de iesire. Calatorul speriat ce statea pe locul de la fereastra s-a ridicat speriat si a alarmat soferul. Ma gandeam ca deja clipele albinei sunt numarate. Le vedeam scurgandu-se cu fiecare pas al barbatului masiv ce se apropia de fereastra. M-am obisnuit cu ideea aceasta ca oamenii ucid insecte fara mila, fara sa-si faca probleme de constiinta. Doar pentru ca sunt mici si inofensive, oamenii au impresia ca sunt insignifiante. Am vazut copii strivind gandaci, rupand aripile fluturilor sau calcand in picioare musuroaie de furnici. Am vazut adulti incurajandu-i sa faca asta. Asa ca nu ma asteptam acum la alta atitudine! Dar ce sa vezi? Uriasul ajuns la fereastra avea in mana un servetel in care a reusit sa prinda albina si apoi a eliberat-o afara. Surprinzator si laudabil! Pana la urma poate nu e totul pierdut. Trebuie doar sa invatam sa iubim si sa respectam natura!
Apropos de albine, stiati ca daca albinele vor disparea va disparea si lumea asa cum o stim noi? Atat de important este rolul lor in polenizarea plantelor! Si mai stiati ca albinele cara polenul in niste saculeti pe care ii au pe picioruse? 😛
Iata una surprinsa de mine pe cand colecta cu spor polen!
pt_blog

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

