Nu am …

Nu am smartphone, nu am tableta. Cred ca sunt „ultimul mohican” in privinta asta. „Pana si pustii de 3 ani au tableta! Numai tu nu ai!” mi-a zis cineva. Pfff … nu sunt convinsa ca am atata nevoie de ele. Smartphone si tableta inseamna Internet, iar cu Internetul am deja o relatie foarte stransa – un fel de dependenta nerecunoscuta. Din cauza asta, am zis ca nu vreau sa fiu pe Internet si cand sunt pe strada, cand ma intalnesc cu oamenii, cand stau pe banca in parc etc. Enough is enoguh! Sa am si eu cateva momente pe care sa le petrec cu mine, cu oamenii si natura.
Si totusi asta nu ma impiedica sa imi imaginez cum ar fi daca as avea un astfel de gadget. Drept urmare caut informatii despre ele, aleg, compar, citesc review-uri despre astfel de dispozitive. Ultimul despre care am citit este un Samsung (Samsung Galaxy S6). Daca imi voi lua un smartphone sau o tableta, nu va fi unul/una oarecare! Vreau resurse! Vreau sa fie cool! … Visez prea mult, nu e asa? :)))

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Nu am …

  1. magdamanea zice:

    Dacă ma intrbi pe mine, ptr care netul e una din sarcinile de serv, am putea sta f bine si fara ele. Eu am tableta si nu o folosesc, iar telefonul, care nu e nici cel mai smart, nici cel mai prost, e folosit 90 la suta ptr apeluri. Da, copilu ma ia peste picior, dar nu-mi pasa…:)

Lasă un răspuns

