Darren Hayes este al meu!

„Daca una din noi nu se va casatori, atunci inseamna ca Darren Hayes este al ei.” … asa imi zicea candva E. Acum E. se casatoreste. Cu un tip cu multi bani si probabil foarte manipulabil. Asta si-a dorit dintotdeauna si in sfarsit a gasit! Deci eu raman cu Darren Hayes! I’m the lucky one! :)) Numai ca Darren este foarte indragostit si foarte casatorit. Cu un tip!
L-am descoperit pe Darren prin vremea facultatii cred (pe cand facea parte din Savage Garden). Savage Garden s-a lansat cu „I want you”, apoi hiturile au curs unul dupa altul. „Truly, Madly, Deeply”, „I Knew I Loved You”, „The Animal Song” au urcat pe podium si nu cred ca era vreo fata in momentul ala care sa nu le fredoneze!

L-am admirat cand si-a recunoscut orientarea sexuala si si-a asumat posibilitatea de a-si termina cariera din cauza aceasta.
Stilul lui a trecut prin multe transformari. Ca de altfel si infatisarea lui. De la baiatul cu parul lung si negru, a trecut la tanarul saten (blond?) senzual, apoi la barbatul matur si elegant. Melodiile lui imi plac la fel de mult si acum. Stilul pare sa se fi rafinat, dar vocea este inconfundabila.
Cariera solo a insemnat 5 albume de studio: Spin, The Tension and the Spark, This Delicate Thing We’ve Made, We Are Smug, Secret Codes and Battleships si o compilatie de hituri, Truly Madly Completely.

Din pacate, Darren s-a retras din lumea muzicala. Eu sper ca nu de tot! 😛 E inca tanar si foarte talentat. De ce pierde timpul cu actoria nu inteleg!

Mai jos este una din melodiile lui care m-a bantuit multa vreme si care imi da fiori de cate ori o ascult. Este corul de pe fundal? Este vocea lui Darren? Versurile? Linia melodica? Sentimentul transmis? All I know is that I love Darren and his music!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

