Leapsa

Am mai preluat vreo leapsa pe blog? Nu-mi amintesc. Parca … Iata ca preiau una acum pentru ca e la moda printre bloggeri sa faci asta! Let the show began!
Daca eram o luna, as fi fost … aprilie pentru ca aprilie inseamna primavara, flori, fluturi, soare, energie. In plus, imi place muzicalitatea cuvantului. 😀
Daca eram o zi a saptamanii, as fi fost … sambata. Leneveala si/sau relaxare totala. Sambata imi pare desprinsa de restul zilelor din saptamana pentru ca nu ai stresul zilelor de munca ce au trecut si nici stresul ca vin alte zile de munca.
Daca eram o parte a zilei, mi-ar fi placut sa fiu crepuscul – atunci cand lumina capituleaza in bratele intunericului si culori ireale sunt pictate deasupra orizontului.
Daca eram un animal marin, as fi fost … era sa zic sirena! :)) Dar sirena Lorelei e doar in poezia lui H. Heine. Asadar, as fi fost delfin. Suntem amandoi inteligenti, deci semanam! 😀
Daca eram o directie, as fi fost … mereu pe contrasens.
Daca eram o personalitate istorica, as fi fost … Maica Tereza, fara indoiala!
Daca eram o planeta, as fi fost … Pluto, normal. As fi stat undeva la coada departe de centrul atentiei si intr-un final mi-as fi renegat si statutul de planeta. M-as fi proclamat planeta pitica, deci outsider … deci speciala.
Daca eram un lichid, as fi fost … apa rece de izvor. Pura, zglobie, reconfortanta. Poate asa as fi aparut si in vreo reclama la televizor.
Daca eram o piatra, as fi fost … SiO2+(Al, Fe, Ca, Mg, Li, Na) – adica ametist. Am o colectie de pietre semipretioase si imi place sa aflu lucruri despre ele. Despre ametist se spune ca a luat nastere din transformarea unei nimfe peste care Bachus ar fi turnat vin.
Daca eram o pasare, as fi fost … o lebada neagra. Mereu altfel decat ceilalti, dar mandra de ceea ce sunt.
Daca eram o planta, as fi fost … un ghiocel. Gingas, curajos, primul.
Daca eram un instrument muzical, as fi fost … o lira in bratele unui menestrel ajuns la curtea vreunui rege din povesti.
Daca eram o emotie, as fi fost … teama? Uneori excelez la capitolul asta.
Daca eram un sunet, as fi fost … murmur de ape sa duc mai departe povestile si dorurile oamenilor.
Daca eram un element, as fi fost … apa. Ma fascineaza curgerea apei si pot sta ca hipnotizata ore intregi privind un fluviu sau o mare.
Daca eram un cantec, as fi fost … Aici e greu sa decid. Ma obsedeaza cate o melodie, apoi apare alta si ii ia locul. Acum ascult Fire meet Gasoline – Sia.
Daca eram un film, as fi fost … Game of Thrones!!! Nu cred ca exista un film serial mai bun!
Daca eram un personaj de fictiune, as fi fost … adolescentul din „Romanul adolescentului miop”. De fapt, … chiar am fost. Eliade nici nu are idee! 😛
Daca eram un fel de mancare, as fi fost … paine cu sare pentru ca sunt romanca si ma mandresc cu asta!
Daca eram o aroma, as fi fost … vanilie. O ador!
Daca eram un gust, as fi fost … umami. Sa dau dependenta!
Daca eram o culoare, as fi fost … albastru. Pentru ca e relaxant, linistitor, calmant.
Daca eram un cuvant, as fi fost … vreunul dintr-o limba veche, moarta, descoperit pe vreo tablita si pe care cercetatorii s-ar fi chinuit sa-l descifreze.
Daca eram o materie de scoala, as fi fost … mai multe. De fapt, toate cu exceptia sportului. 😛
Daca eram un personaj de desene animate, as fi fost … Sandybell. Prietenii stiu de ce!
Daca eram o forma, as fi fost … piramida. Imi placea sa rezolv probleme cu piramide!
Daca eram un numar, as fi fost … π. Sa fii vedeta printre numere este un statut greu de obtinut!
Daca eram o masina, as fi fost … masina timpului. Cine nu si-ar dori asta? Mi-as trimite sefii, colegii si pe oricine ma supara in Cretacic.
Daca eram o haina, as fi fost … hainele noi ale imparatului?:P That’s kinky! Poveste interzisa copiilor!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Leapsa

  1. M.C. zice:

    Ce frumos! Într-adevăr interesantă leapșa asa și mă bucur că am găsit-o și preluat-o. Până și noi înșine descoperim lucruri noi din ea 🙂

  2. Mi-a plăcut mult sensibilitatea cu care ai răspuns. Nu aş putea alege răspunsul preferat!

Lasă un răspuns

