TotalMag – un magazin cu de toate

Am recunoscut ca sunt shopping addicted, da? Imi place sa caut magazine si sa descopar produse. Deja oamenii, cand ma intalnesc, ma intreaba ce mi-am mai cumparat in loc de ce mai fac. E bine totusi ca dependenta mea nu a ajuns pana la stadiul in care sa cumpar haine pe datorie asa cum am auzit-o azi pe o colega. 😀
E adevarat ca, in general, caut rochii si incaltaminte, dar acum vreau sa plec in vara la munte si imi trebuie echipament adecvat. Rucsacul il am deja; a fost luat special pentru o astfel de excursie. Dar mai am nevoie de o multime de alte lucruri. Si tot cautand eu, am dat peste un magazin perfect pentru toti cei carora le plac activitatile outdoor. Este vorba de TotalMag, un magazin online unde am gasit vase pentru camping, sticle outdoor, amnare multifunctionale, aragaz de voiaj, saci de dormit, bocanci, busole, truse de prim ajutor si binocluri. Hmmm, merge cineva cu cortul la munte? Sau macar in padurea Hoia-Baciu pentru o noapte? 😛
Anul trecut am facut o plimbare pe munte neprogramata. Nici macar nu aveam imbracamintea adecvata. Imaginati-va ca eram in blugi, cu unghii rosii lungi, cercei rosii atarnatori si o bluza fashion de la Bershka. Pe drum ne-am intalnit cu un grup de turisti cu rucsacuri, bocanci de munte si pantaloni military tavaliti prin praf care se uitau la mine ca la urs. Macar aveam incaltamintea adecvata, nu ca o amica ce purta balerini crem. :))
La TotalMag nu se gasesc doar produse pentru trekking, camping sau vanatoare, ci o multime de alte produse care-ti sunt necesare. Am vazut aici camere foto, aparate de masaj, aparatura medicala, camere de supraveghere, capcane pentru animale, echipamente de spionaj, statii meteo, statii radio. Fiind un magazin „total”, era normal sa aiba si haine, cosmetice, genti (chiar si genti handmade). Daca ai nevoie de un card sau un stick de memorie, in acest magazin gasesti si memorii. Iar daca esti un impatimit al airsoft-ului, exista si produse pentru asa ceva. Am vazut ca au si telefoane si tablete. Oferta de produse este variata, avantajul fiind ca iti poti cumpara din acelasi loc produse cu utilitate diferita (pentru tine, pentru casa, pentru relaxare etc.).

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

