Povestea pixului 2

Scrisesem aici despre pixul bucuclas. Surpriza stupiza! Azi „sefu'” a venit cu el in mana si mi l-a dat inapoi spunandu-mi ca e al meu pentru ca intre timp observase ca are doua la fel si ar fi trebuit sa aiba doar unul. E bine ca totusi a facut asta! La cat de convins era ca e pixul lui, sincer nu ma asteptam sa-si mai recunoasca vina!
Avand in vedere ce aveam eu de gand sa fac de acum cu pixurile cu care mergeam la el, nu ma gandesc decat asa: Oare ce o fi facut cu el? :)))

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Povestea pixului 2

  1. Mai bine nu te gândeşti ce a făcut, bine că l-a adus înapoi 😀

  2. Cristian zice:

    mie imi pare curios ca nu si-a recunoscut – „pixul”! :)))
    probabil nu-l foloseste prea des … 😉

  3. Darklorelei zice:

    Deoarece blog-ul acesta este suspendat forever mi-am facut unul nou. Pentru ca urasc sa o iau de la capat, voi continua … :)))) aici: https://darklorelei2.wordpress.com/

Lasă un răspuns

