Prietenie adevarata

Spune-mi ce prieteni ai sa iti spun cine esti … titlu de articol intr-o revista glossy. Singurele prietenii adevarate sunt in copilarie. Si atunci existau conflicte, dar ne impacam repede si uitam rautatile. Acum, camd am devenit adulti, nu le mai uitam. Prietenii se tot schimba, ne dezamagesc mereu si ne trezim singuri.
In perioada asta, cel mai mult imi lipseste o prietenie adevarata ca in copilarie. O prietenie dezinteresata in care oamenii sa se bucure pur si simplu impreuna, sa se intristeze impreuna si sa se ridice unul pe altul cand intalnesc obstacole. Dar oamenii sunt foarte ocupati, au devenit egoisti sau poate asa au fost mereu … Am o colega pe care o stiu de multa vreme (din adolescenta). Cand vorbim, eu nu am loc de ea sa ma mai plang de ceva. Vorbeste … si vorbeste … si vorbeste … si nimic nu o opreste! Intr-un final imi zice: „Si tu ce mai faci?”. Cand dau sa-i raspund, iar incepe pentru ca isi mai aminteste cat de nebuna e sefa ei si ce probleme i-a mai facut la serviciu. Dupa o astfel de convorbire ma simt si mai singura, dar ma resemnez pentru ca stiu ca a avea un prieten adult adevarat este un lucru rar, aproape imposibil. Ultima data cand am vorbit la telefon, a turuit fara oprire. Nici macar nu am mai gasit vointa sa o ascult, sa ma concentrez pe ce imi spune. Habar nu am ce a povestit! Intr-un final i-am zis ca ma cauta cineva si trebuie sa inchid telefonul.
M-am saturat sa ii aud pe unii plangandu-se de problemele lor, pe altii laudandu-se sau povestindu-mi istoricul familiei lor sau pe altii vorbindu-i de rau pe cunoscuti! I just need a friend … a real friend …

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Prietenie adevarata

  1. Pingback: Prietenie adevarata | darklorelei's blog

Lasă un răspuns

