Ganduri azi

Nu ma mai doare nimic. Am devenit imuna. As vrea sa sufar, dar nu pot. As vrea sa plang, dar mi-e imposibil. Mi-a impietrit sufletul? Sau am devenit in sfarsit adult? Un adult egoist si individualist. Stiam ca se va ajunge aici. Nicio apa, oricat de navalnica ar fi, nu reuseste sa sape in stancile care-mi stau de straja sufletului. Iar tu ai cedat dupa primele izbituri, T.
______________________________________________

Am dat ignore pe Facebook azi. Nu imi place sa o fac, dar cu obsedatii nu exista alta solutie. Un om care nu pricepe cand ii spui clar ca NU te intereseaza si care te urmareste si apare in peisaj in fiecare zi uitandu-se lung la tine nu poate fi decat nebun. So report & block!
_______________________________________________

Am vorbit cu I. de ziua mea si de ziua lui. Mi-a trimis poze si filmulete din calatoria in care se afla. I. seamana cu mine, doar ca e o varianta extrovertita. Inca nu am facut ce i-am promis … Probabil a renuntat si el sa mai creada ca o voi face. Si totusi mi se destainuie si imi trimite desene si poze. Tehnologia e de vina! :)))
________________________________________________

So where are you? I’m calling you … Probabil mereu ma voi intreba asta.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

