Fucked up

Cum e posibil sa ajungi intr-un timp scurt de la „tu esti primavara mea!” la ” tu vrei mai mult si eu nu am timp si nici disponibilitate”? Ai stiut de la inceput ce implicatii sunt si totusi ai mers inainte. Pana cand te-ai speriat si ai dat bir cu fugitii! „Vei fi fericita pentru ca meriti!” Normal ca merit! Si merit un om responsabil si matur, nu unul las si imatur! Si cred ca meritam o explicatie, nu o balbaiala despre ce merit si ce o sa gasesc eu in viitorul apropiat! Nu stiu daca motivul e unul intemeiat, daca tine de felul meu de a fi, daca ai gasit altceva mai usor de dobandit sau daca, pur si simplu, nu iti poti depasi prejudecatile. Stiu sigur ca atunci cand vrei ceva te straduiesti sa-l obtii si nu dai inapoi! Merit ceva mai bun? Evident! De ce-as mai pierde timp cu cineva care nu se oboseste nici macar sa spuna adevarul?
Ai zice ca dupa o anumita varsta, barbatii devin adulti, dar nu e asa! Multi raman la stadiul de adolescenti. Un prieten imi zicea: „Toti barbatii sunt niste cretini! Iti spun din proprie experienta.” :))) Daca unul de-al lor recunoaste asta, cum pot eu sa-l contrazic? 😛
P.S. Pana si o explicatie de genul celei de mai jos ar fi fost mai buna!
aaa

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

