Ai ales sa nu fii!

Mi-e dor de tine … A fost decizia ta sa pleci. Te urasc pentru asta, dar tot mi-e dor de tine! In fiecare zi ma lovesc de lucruri care-mi amintesc de tine. Poate ca apareau si inainte, dar nu le-am observat. Asa mi-ai zis candva.
Mai stii de jocul meu cu harta si cu ochii inchisi? Ai zis ca degetul meu a nimerit acolo pentru ca a fost autosugestie, pentru ca stiam cam pe unde ar fi locul acela pe harta. Mereu ai avut raspunsuri si explicatii pentru lucruri care ar fi trebuit sa ramana frumoase fara explicatii stiintifice, dar nu ai avut pentru decizia ta!
Aseara am scris locuri pe biletele de hartie identice. Acele locuri unde mi-ar placea sa fiu. Le-am amestecat si cu ochii inchisi am extras unul. Ghici ce era pe el! De data asta nu cred ca ai mai avea o explicatie stiintifica! Nu mi-a venit sa cred si am repetat actiunea! A doua oara ghici ce era! Da, acelasi oras! Orasul tau! Cred ca cineva isi bate joc de mine! Te vad mereu peste tot! Vad ochi care imi amintesc de ochii tai, vad stiri despre orasul tau, despre ai tai. Dau peste filmulete si melodii care imi amintesc de tine. Ma trezesc gandindu-ma cum iti este, cum te simti. Esti fericit? Ti-am stat in cale … As fi vrut sa poti … as fi vrut sa fii curajos si puternic … Chiar as fi vrut sa fii tu! Ai ales sa nu fii!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Ai ales sa nu fii!

  1. Nu e loc de explicaţii în astfel de situaţii. Ştiu şi înţeleg perfect. 😉

  2. Adrian zice:

    Când în celălalt vibrează la fel, indiferent de motivele care l-au făcut să plece, se va întoarce! În alte condiții rămân doar amintirile! Doar amintirile…

Lasă un răspuns

