Unbreakable – Cristina Balan

Am auzit intr-o seara la radio o melodie cantata in limba engleza care mi s-a parut fenomenala. Nu stiam cine o canta, dar mi-am propus sa tin minte versurile si sa o caut a doua zi. Bineinteles ca le-am uitat. Din fericire, am mai auzit-o o data si atunci mi le-am notat. Am cautat pe net dupa versuri si tot verificam melodii straine. Pe rezultate mi-a aparut si o solista romanca pe care initial am ignorat-o deoarece cantecul suna ca in afara, nu semana deloc cu ce se aude pe la noi. Pana la urma am zis sa o verific totusi si surpriza: era chiar Cristina Balan! Piesa se numeste Unbreakable si de atunci o ascult pe repeat. Nu ma pot dezlipi de ea. O aud si cand nu o ascult!

Videoclipul si versurile se refera la un moment delicat din viata Cristinei si a sotului ei, iar mesajul este pe masura. Mereu impreuna invingand toate greutatile, trecand peste toate piedicile si prejudecatile …
Bravo, Cristina! O voce extraordinara si un cantec care mi-a ramas in suflet! Sa speram ca va fi difuzat asa cum merita!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Unbreakable – Cristina Balan

  1. Wow! Nu o ştiam. E foarte bună!

  2. Ethos zice:

    Da, e foarte mișto piesa.

Lasă un răspuns

