Haos in capul meu

De ceva vreme tot vreau sa vorbesc aici despre tot ce se intampla in capul si in inima mea, dar nu m-am hotarat pana acum sa o fac! Mi-e teama de ce va trebui sa recunosc! Sunt lucruri de care m-am ferit de atata amar de vreme, dar pe care pana la urma nu am decat sa mi le spun mie si sa le infrunt! Le voi zice in ordine aleatorie, apoi poate voi vedea vreo concluzie …
1. Am nevoie de cineva care sa ma asculte. Asa-zisele prietene sunt disponibile cand au ele probleme si cand au nevoie sa le ascult eu.
2. Am tot vrut sa scriu despre I., dar mi-a fost teama. Teama ca se va dovedi altfel decat il vedeam eu. Teama ca mi-a ocupat mintea si inima. Ambele temeri s-au adeverit. Imi vine sa plang, sa urlu … De ce nu pot fi lucrurile simple si pentru mine?
3. Am decis sa plec de aici si am facut deja un pas. Cu toate astea, sunt atatea lucruri care ma tin pe loc. Inclusiv oameni. Din pacate, tocmai oamenii aia ar trebui sa ma sustina, dar ei ma trag in jos.
4. Am in fata o perioada alba, fara nicio activitate programata, fara niciun plan. Simt ca innebunesc! As vrea sa fug cat mai departe de aici! Sa ma ascund intr-o gaura de sarpe su sa nu mai vad si sa nu mai aud pe nimeni!
5. Mi-e dor de I. , dar nu ii pot spune asta. Am nevoie sa-l vad, sa-l aud … Este o dorinta unidirectionala, evident. Este extrem de dureros sa recunosc asta, dar am zis ca voi recunoaste lucruri de care am fugit de-o vreme.
6. Vreau sa vad Timisoara, dar e destul de aiurea sa merg singura. Desi sunt introvertita am nevoie de oameni in jurul meu. 😛
7. Am schimbari bruste de stare: sunt cand pe fundul abisului tristetii, cand pe culmile fericirii. Ghici cine imi declanseaza starile astea!
8. Desi urmeaza sa plec, nu am nicio tragere de inima. Nu imi place orasul ala! Are doar multe oportunitati de job-uri si atat.
9. Nu ma simt acasa niciunde. In sfarsit, pot sa accept ca acasa pentru mine nu este un loc, ci un suflet. Dar unde e? Sau … de ce se poarta asa?
10. Pierd vremea, nu am mai scris, nu am mai citit, nu am mai pictat … Imi voi cumpara un set de pictura: panza, tuburi de culori, pensule. 🙂
11. ………. lista ramane deschisa …

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Haos in capul meu

  1. Sper să te ajute faptul că ţi-ai spus-scris lucruri de care te-ai ascuns. Să ai puterea să le accepţi şi să le înfrunţi, poate fi un pas înainte. Ai grijă de tine!

Lasă un răspuns

