Ganduri si doruri

Inca o noapte alba … Am ajuns sa-mi fie teama de apropierea noptii. Nu pot sa dorm, ma napadesc ganduri si doruri … Ziua e mai bine pentru ca gasesc ceva de facut si mintea mi-e ocupata. Dar noaptea … noaptea nu-mi mai apartin. Vii tu si imi stapanesti intreaga fiinta. Vreau sa te urasc si cand cred ca am reusit, ma intreb ce faci, daca esti bine, daca razi sau daca esti trist. O dorinta de nestavilit de a te lua in brate ma cuprinde si uit ca doream sa te urasc. Cum e posibil? Ai fost mereu acolo in sufletul meu si de abia acum am avut curajul sa te recunosc! Si nu stiu daca este prea tarziu sau daca e prea devreme! Sau poate nu va fi niciodata momentul potrivit pentru ca unul din noi nu e potrivit …
Simt un amestec ciudat de bucurie si tristete, de exaltare si pesimism, de speranta si deceptie. Poate ar trebui sa-ti spun totul. M-as simti usurata atunci. Dar sunt lasa! Mi-e frica de abisul in care as cadea apoi …

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

