Cu capul in nori

Doua lucruri aiurea mi s-au intamplat in ultimul timp. E destul de rusinos sa le recunosc, but I am guilty!
1. Saptamana trecuta. am plecat de acasa cu bluza pe dos. Nu ar fi fost asa rau daca nu ar fi observat o colega din aia care scaneaza pe toata lumea in cautarea de senzational! Interesant e ca nimeni nu a indraznit sa rada! Deci oamenilor le e frica de mine! :))) Nu e prima isprava de acest gen. Mi s-a mai intamplat acum un an cand am plecat la serviciu cu tricoul pe dos. Am observat in autobuz si m-a bufnit un ras de nu stiam cum sa ma ascund sa nu ma vada oamenii ca rad singura.
2. Azi am facut plaja. M-am dat eu cu lotiune, am stat destul de mult la soare. In general, nu-l tolerez dar azi chiar mi-am propus sa ma bronzez. Ma miram si eu de rezistenta mea! Cand am ajuns in casa am observat ca incurcasem tuburile de lotiune si in loc sa ma dau cu cel cu protectie solara, m-am dat cu laptele reparator de dupa plaja. Deci zero protectie solara! Acum am pielea rosie si ard!
Nu stiu ce se intampla cu mine. E atipic sa fiu cu capul in nori! E amuzant si penibil in acelasi timp.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Cu capul in nori

  1. Auch!! Partea cu arsul nu prea-i de râs dar sper că a trecut…
    Eh, e vară, nu te speria, se mai întâmplă să fim cu capul aiurea 😀

Lasă un răspuns

