Iti scriu pentru ca te plac

6a00d8341c652b53ef01a3fa8fff03970b-800wi
Iti scriu pentru ca mi-e dor de tine si pentru ca orice cuvant venit de la tine imi face inima sa vibreze in culorile curcubeului. Iti trimit vreun link pentru ca vreau sa zici ceva si nu pentru ca ar fi de vreo mare importanta informatia ce ti-o trimit. Iti scriu pentru ca ma gandesc la tine, pentru ca ma intreb ce faci, cum iti este. Iti scriu pentru ca-mi pasa daca ziua ta a fost frumoasa ori ba!
Iti scriu pentru ca vreau sa stiu despre tine si pentru ca vreau sa stii despre mine. Iti scriu pentru ca azi sunt trista si as vrea sa te aud. Vocea si rasul tau mi-ar lumina ziua. Oare stii asta?
Iti scriu pentru ca atunci cand ma gandesc la tine imi pare ca ma privesc in oglinda. Mi-a trebuit atata timp sa imi dau seama! Tu nici nu stii, asa e?
Iti scriu pentru ca am devenit dependenta de conversatiile cu tine si pentru ca, desi urasc modul asta desirat de comunicare, sunt fericita cand tu zici ceva! Ma dor trivialitatile, dar tot ma bucur ca o adolescenta naiva cand tu imi spui ceva.
Iti scriu pentru ca te plac si pentru ca vreau sa ma placi si tu!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Iti scriu pentru ca te plac

  1. Ay, ay, cât înţeleg…

Lasă un răspuns

