Intrebari fara raspuns

Am ezitat sa mai scriu aici. Mi-e teama sa trag concluzii. Desi mi-am propus sa nu-i mai vorbesc mi-am calcat pe promisiune. Uneori raspunzandu-i la conversatia initializata de el, alteori incepand eu discutia. Desi mi-am interzis sa-mi fie dor nu am putut sa rezist. Doua voci se lupta in mine: una rationala imi spune ca e ceva in neregula si ca nu se merita irosirea timpului si a energiei, alta visatoare si increzatoare ca binele poate fi scos la iveala. Eu sunt o fiinta rationala. Mereu ma ghidez dupa logica si judecata. Cand intervine afectivitatea sunt complet dezorientata. Nu stiu sa interpretez gesturi, cuvinte, nu stiu sa descifrez semnele si mesajele. Dar cu toata neputinta asta a mea tot vad ca e ceva ce nu merge. Dar de ce nu pot sa ma opresc? De ce imi vine sa-l caut, sa ii vorbesc? De ce simt nevoia sa zica ceva? De ce dupa zile de tacere revine? De ce vreau pe cineva de ale carui defecte sunt constienta? Pana acum vedeam oamenii pe care-i placeam ca fiind perfecti. Nu erau, dar asa ii vedeam eu. De data asta, sunt constienta de partile negative si totusi cred cu tarie in el. De unde atata incredere?De ce? De ce ma pun eu impotriva mea pentru el? Ma mir ca inca mai am stima de sine pana acum …
Am atatea intrebari fara raspuns. Sau poate ca am raspunsurile, dar nu vreau sa le accept. Poate am supraevaluat totul, poate am supraapreciat potentialul si acum nu pot sa admit ca m-am inselat.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Intrebari fara raspuns

  1. Nu ştiu dacă ar putea da cineva răspunsul… eu una nu. Dar îţi doresc să îl găseşti şi te ajute! 😉

  2. nick2255 zice:

    Mie mi se pare că un remediu bun la întrebări, mai ales dacă sunt multe, este o zicală din Țara Soarelui-Răsare: „După ce ai gândit – hotărăște-te, după ce te-ai hotărât – nu te mai gândi.”

Lasă un răspuns

