motoare, motoare

Am inceput sa scriu un articol de ceva vreme, dar nu l-am terminat. Il voi termina si publica atunci cand voi fi 100% convinsa de ce scriu. Pana atunci iata mai jos cativa termeni de cautare pe motoare care i-au adus pe cautatori la mine pe blog:

cine imi poate da ghiocei?
Oricine are placerea, zic eu.

lumea cu susul in jos
Hmmm … asa o fi lumea aici pe blog la mine? 😦

sa faci ghiocel
Este usor! Va pot ajuta! Imi place sa desenez ghiocei.

in ce padure pot gasi ghiocei sa culeg
Nu stiu, dar as fi vrut si eu sa culeg.

cum scrii pe facebook ca esti singura
Hmmm … I need a boyfriend!!! (cu mult mai multe semne de exclamare) Merge?

cum se culeg ghiocei din padure
Cu mana? Cu grija? Cu dragoste? Cu speranta? …

de unde culeg ghiocei
Offf … din padure, din gradinita de flori, din curtea vecinului …

never let me go nu mi-a placut
Mie da. Sic, Xe!:)

ingenunchez in fata domnitei
Mmmm … imi place abordarea asta. 😛

femeia cand vede carligu se agata
Eeeiii, depinde de carlig. Unele carlige nu pot sa tina prea mult … ups!

sefi idioti
Da, si eu am. 😦

film barbat bogat se indragosteste
Mda, numai in filme se indragostesc astia …

virat rupa
Nu am nicio referire la asa ceva pe blog. E un mister cum ai ajuns aici!

🙂 nici macar amuzant nu e :))))
Ce? Blog-ul meu? 😛

am urat minciuna
Si eu. Si am fost mintita cum nici in scenariile de telenovele nu vezi! (Sh)it happens!

mi-e dor de tine … te-as striga pe nume dar vulturii ar sfasia sunetele. nu-mi ramane decat sa-l soptesc in tacerea sufletului meu caci nimeni acolo nu-l poate atinge. mi-e dor de tine … mi-e atat de dor de tine incat mi-e teama ca daca te-as intalni privirile mele fierbinti te-ar arde iar mainile mele te-ar sfasia.
Acest text imi apartine ca de altfel toate textele de pe blog-ul meu. Nu le veti mai gasi in alta parte. Puteti sa mai verificati.

cand prietena dezamageste
… treci peste, o lasi in urma … am si eu din astea.

prietenie la bine
Se gaseste all the time. E mai greu sa gasesti la rau.

prietenii o sa te dezamageasca
Mereu … 😦

prietenii iti pot schimba dar vecinii nu
Ii schimbi si pe aia daca te muti.:P

care sunt actori principali la filmul numai iubirea
Oh, nu! Fara telenovele, va rog!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la motoare, motoare

  1. ghowst zice:

    multa lume e cu ghioceii dar vine sezonu de lalele si sa vezi atunci cautari de genu de unde iau lalele sau mai bine de unde fur lalele

  2. old an zice:

    Da’ motocicleta? Unde-i ?

  3. red apple zice:

    😉 cautarile sunt OK

  4. Adi zice:

    La mine vin cei ce cauta chestii gen: Oare ma iubeste ? Ma tine de fraier, ce inseamna sa fii egoist, etc. La tine-i mai fain 🙂

Lasă un comentariu